Cégkivonat beszerzés lépésről lépésre

Cégkivonat beszerzés lépésről lépésreA személyes cégkivonat igénylés menetével valószínűleg minden cégvezető tisztában van, az online beszerzést azonban még nem mindenki használta, különösen az idősebb korosztály tagjai közül. Ahogy rengeteg más területen, így a céges ügyintézések esetén az internet átveszi a vezetést, így érdemes tisztában lenni az online cégkivonat igénylés lépéseivel.

Az első lépés, hogy kell keresni egy olyan weboldalt, amely céges dokumentumok kiadásával foglalkozik. Egy egyszerű Google kereséssel számos ilyet találunk. Kiválasztjuk a számunkra szimpatikus szolgáltatót, és következhet a cég kiválasztása.

A cég kiválasztása cégnév, adószám és cégjegyzékszám alapján történhet, ezek ugyanis biztosan egyedi információk minden cég esetén. Ha megtaláltuk a céget és kiválasztottuk a dokumentum típusát (cégkivonat mellett egyéb dokumentumok közül is válogathatunk), akkor következhet a fizetés.

A fizetés úgy működik, mint a megszokott online fizetések, bankkártyával vagy előreutalással lehet a dokumentumok árát megfizetni.

A cégkivonatot elektronikus úton (hiteles dokumentumok esetén) vagy futárszolgálat segítségével (közhiteles dokumentumok esetén) fogjuk megkapni. Elektronikus dokumentumok esetén nincs várakozási idő, a rendszer a sikeres fizetést követően azonnal elkészíti a dokumentumot, és már küldi is ki a megadott e-mail címre. Közhiteles cégkivonat esetén várni kell 1-2 munkanapot, amíg megérkezik hozzánk a dokumentum.